Facilitair Medewerker

Bedrijfsomschrijving

De organisatie, onze partner, waar je voor gaat werken is de gemeente Veenendaal. De gemeente Veenendaal is een middelgrote gemeente met een centrale ligging, een goede bereikbaarheid en dynamischer dan ooit.

Je komt te werken in een organisatie die veel ambities heeft waarin jij uitgedaagd wordt je talenten volop te benutten en verder te ontwikkelen. Samenwerken is één van onze kernwaarden en de lijnen zijn kort.

De organisatie kent een open en informele sfeer. Je krijgt veel ruimte om je werk als professional te kunnen uitvoeren omdat we weten dat jij in staat bent om de juiste inschattingen te maken. Dat geldt ook voor de verhouding tussen werk en privé, je krijgt veel ruimte ervoor te zorgen dat dit goed in balans is en je daar kunt zijn waar je nodig bent. Onze goede arbeidsvoorwaarden en hybride manier van werken maken dat goed mogelijk.

Vacaturetekst

Word jij het visitekaartje van de gemeente Veenendaal? Je bent samen met collega’s aanspreekpunt voor collega’s, bedrijven en andere instellingen die je benaderen met vragen die betrekking hebben op het terrein van de facilitaire dienstverlening.

Het team Facilitair

Team Facilitair bestaat uit 3 clusters, Huisvesting & Services, Post en Archief, Teamassistentes. Voor het cluster Huisvesting & Services zoeken wij een enthousiaste Facilitair Medewerker.

Wat ga je doen?

  • Je voert in 1e aanleg werkzaamheden uit op het terrein van de interne facilitaire dienstverlening zoals het inrichten en ondersteunen van het hybride werken en ondersteuning van de techniek en monitoren bij presentaties in het vergadercentrum en bij raadsvergaderingen, kleine onderhoudsactiviteiten en aanspreekpunt voor leveranciers;
  • Je bent mede verantwoordelijk voor de afhandeling van vragen die via Topdesk binnenkomen;
  • Je verwerkt binnenkomende vragen op een correcte wijze in het systeem en maakt, indien van toepassing, afspraken volgens de gestelde procedure;
  • Je neemt proactief contact op met (interne) klanten indien dit is afgesproken en/of indien de dienstverlening hierom vraagt;
  • Applicatie- en systeembeheer van het reserveringssysteem GoBright en het gebruiksbeheer van serviceportaal TopDesk;
  • Verantwoordelijk voor de dagelijkse uitgaande post.

Naast bovengenoemde taken en verantwoordelijkheden ben je bereid om ook andere voorkomende werkzaamheden uit te voeren, passend binnen het functieprofiel.

Wat zoeken we in jou?

  • Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 3;
  • Minimaal 6 maanden aantoonbare werkervaring als facilitair medewerker;
  • Beschikbaar voor 32 uur per week;
  • Ervaring met het bedienen van computer-, geluid- en beeldsystemen;
  • Ervaring met geautomatiseerde gegevensverwerking in Topdesk of soortgelijk systeem;
  • Je kunt snel schakelen en bent in staat om een breed pakket van werkzaamheden secuur uit te voeren;
  • Je hebt een probleemoplossend vermogen;
  • Je beschikt over goede sociale en communicatieve vaardigheden;
  • Je bent een teamspeler die zowel zelfstandig als in teamverband werkt;
  • Je bent bereid om op flexibele tijden te worden ingezet, inclusief avonden, weekend- en feestdagen.

Waarom zou je voor ons kiezen?

  • Salaris tussen de €2.700 en €3.500 op basis van 36 uur per week; 
  • Bedrijfsopleiding;
  • Budget van KOMM Professionals voor persoonlijke ontwikkeling;
  • Pensioen;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Vakantiegeld;

Nieuwsgierig? Solliciteer en we vertellen je de mogelijkheden. KOMM gewoon dat kopje koffie drinken om nader kennis te maken!

Blader door onze vacatures

KOMM Professionals

KOMM

 

Voor vragen, neem gerust contact op

Contact

Laat jouw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.